26 Şubat 2013 Salı

PUDİNGLİ KIRMIZI KADİFE KEK (RED VELVET CAKE)

Yine kalanları değerlendirmece :)

Red velvet cake yapalı bayağa oldu aslında.Pudingli keki ondan daha önce yapmıştım.Çünkü red velvet cake 'in kenarlarından kalanlarla yaptım.Ama resimleri düzenle,tarif yaz derken biraz üşeniyorum sanırım.Sonra da bir sürü tarif birikiyor.

Bu sefer iki tane büyük kek yaptığım için kalanlar biraz daha fazla oldu.

Bende kalanları ilk önce ince bir kat olarak küçük borcam tepsiye yerleştirdim.

Arasına hazır çikolatalı pudingi -üzerinde yazan tarifine göre pişirip- sürdüm.Üzerine diğer kalan kekleri yerleştirdim.

kek

Tekrar üstüne puding sürüp, bol hindistan cevizi ile süsledim.

puding

Bir gece buzdolabında dinlendirince kek pudingi daha iyi çekiyor ve çok daha lezzetli oluyor.

Yine alelade yaptığım hiç özenmediğim, basit ama beklenmedik bir lezzet oldu :) Bugünlük de yine bu kadar...Afiyetle...


Son olarak şuan kuzenimin (berkacım) yaptığı mis gibi,bol köpüklü (yanında antepfıstıklı lokum ile) Türk kahvemi yudumluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...