3 Aralık 2012 Pazartesi

MİNİ PASTA (FİNCAN KEK) 2








Burada Mini Pasta (Fincan Kek) daha önce yazmış olduğum tarifin aynısı.Diğer fincan keklerden farkı belirttiğim gibi ununun biraz daha fazla olması.Unu az olursa kekler düzgün olmayabilir bu yüzden keserken ve krema sürerken zorluk çekebiliriz.

Ara krema olarak yine daha önce yapım aşamalarını verdiği Kestane Püresi Şekerli kullandım.

Kreması için hazır pasta kreması kullandım.Bu gibi küçük pastalarda kremanın katı olması için daha az süt ile çırpıyorum ya da içine bir paket toz kremşanti ekleyerek bütün malzemeleri çırpıyorum.kullanımı daha rahat oluyor ve arada dolapta katılaşması için bekletiyorum.

Bu mini pastada kremayı sürdükten sonra kaşık yardımı ile küçük tepe görüntüsü vermek istedim o yüzden fazla düzleştirmedim.Üzerine hazır şeker şurubu döktüm ama siz karamelde yapıp dökebilirsiniz.En son da Antep fıstığı,çikolatalı pasta süsleri ve bonibonlarla süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...